[ Nedjelja 24.09.2017.]
Često postavljana pitanja
Kontaktni obrazac
Korisni linkovi

 
Želite postaviti pitanje?
Popunite
kontaktni obrazac


 
Često postavljana pitanja
1.
Koja je razlika između "očekivani rezultati projekta" i "očekivani rezultati/konačni produkt"?
Pod „Očekivani rezultati projekta“ treba unijeti očekivani utjecaj projekta na korisnike i zajednicu, a pod „Očekivani rezultati/konačni produkt“ treba unijeti očekivani izlaz/produkt projekta npr. studija slučaja, konceptualni dizajn, informacijski servis, portal, obrazovni sadržaj,
2.
Može li jedna osoba biti predlagatelj 2 iProjekta?
Jedna osoba može predlagati i više od jednog projekta.
3.
Što se misli pod "područjem prijave projekta"?
Prijašnjih godina u pozivu za prijavu iProjekata je bilo da se mogu prijavit projekti primjene u području visokog obrazovanja, znanosti i ostalih područja ljudske djelatnosti (medicina, itd…) . Ove je godine povjerenstvo odlučilo da se ne ide sa primjenom u područje znanosti, a po zakonu o djelokrugu i nadležnosti središnji državnih tijela od ove godine i nismo nadležni za druga područja. Kako je ove godine u pozivu objavljeni da se prijavljuju projekt u području obrazovanja u područje prijave bi se trebalo navesti na koje područje obrazovne vertikale se odnosi prijava (predškolsko, osnovnoškolsko, …, cijeloživotno, …)
4.
Tko može biti pomoćno osoblje u projektu a tko kooperanti?
Pomoćno osoblje su osobe koje odrađuju jednostavne, rutinske poslove većeg obima (npr. scaniranje, unos podataka, pakiranje i sl.) a kooperanti obavljaju dio posla koji nije jednostavan ali je ključan za projekt i potrebno ga je outsourceati.
5.
Imaju li voditelj i suradnici pravo na autorski honorar, i ako imaju gdje se ti iznosi upisuju u obrazac?
Voditelj i suradnici imaju pravo na honorar koji se upisuju pod ostale troškove.
Copyrights ©2002-2004. MZOŠ. Sva prava zadržana. Oblikovanje i razvoj ©Listopad Web Studio.